dilluns, 28 de febrer del 2011

Quatre de cada deu homes utilitzen cosmètics cada dia - 28/02/2011

* Els dermatòlegs veuen un canvi notable en la rutina de la seva higiene diària.
* L'home busca productes fàcils d'usar, eficaços, creïbles i pràctics.
* El concepte de 'metrosexual' ha donat pas al del 'neosexual'.


Quatre de cada deu homes ja utilitzen productes cosmètics cada dia per tenir millor aspecte. Ho assegura el dermatòleg de l'Hospital Reina Sofia de Còrdova i membre de l'Acadèmia Espanyola de Dermatologia i Veneorología (AEDV), Rafael Jiménez Puya, que explica que la cosmètica masculina ha evolucionat de manera "molt cridanera" en els últims anys.
Els dermatòlegs han apreciat un canvi notable en la rutina de la seva higiene diària. Segons aquest expert, l'espanyol ja no es veu obligat a mantenir un posat de "mascle ibèric" i comença a preocupar-se de forma, cada vegada més exhaustiva, per la seva estètica.

Rostre i abdomen, les prioritats
Els
cànons de perfecció masculina han canviat molt i ara "ells estan aprenent a cuidar-se al mateix temps que demanen productes específics que no deixin dubtes respecte al seu sexe i que comportin una imatge alhora contundent i refinada", afegeix Jiménez Puya.

L'
home busca productes fàcils d'usar, eficaços, creïbles, pràctics i que ofereixin resultats visibles. A més, es decanten pels envasos molt masculins, amb colors forts i de marques conegudes. Els aspectes que més preocupen a l'home són les arrugues a la cara, la flacciditat a l'abdomen, la hidratació de la pell, les impureses de la cara, i les bosses i ulleres.

Arriba el 'neosexual'
Per Jiménez Puya, la diferència entre ells i elles és que la cosmètica exigeix ser molt constant, establint uns hàbits de difícil compliment que demanen temps, cosa a la qual l'home no està acostumat. No obstant això, "ja no es tracta d'utilitzar la millor maquineta o 'aftersave', ara adquireixen cremes, de cara i mans, tot i que encara queda fins que utilitzin reductors de celulitis o cremes reafirmants de glutis com les dones", subratlla.

D'aquesta manera, el concepte de 'metrosexual' ha donat pas al del 'neosexual', un nou terme que envaeixen les revistes de moda i bellesa i que defineix un "equilibri perfecte" entre sensibilitat i masculinitat. "Es tracta d'algú que està en bona forma física, que treballa el seu cos i es preocupa per la seva imatge, amb una manera saludable de vida que es tradueix també en la seva presa de decisions. Aquest és el nou model d'home del segle XXI", destaca.

També làser i cirurgia
Però la nova inquietud dels homes per l'estètica va molt més enllà de les tradicionals cremes. Avui en dia, el gènere masculí s'inicia en tractaments estètics més complexos que requereixen fins i tot de làser o cirurgia. És el cas de la depilació, de la qual ja fa ús un home per cada deu clients que va a un centre d'aquest tipus.

Les depilacions làser més freqüents entre els homes, explica, són l'esquena, el pit i el límit de la barba, però "sempre sense perdre el seu aspecte masculí". A més, assegura que les injeccions per reduir signes de l'edat o fins i tot les cirurgies "més complexes" per realçar glutis o afegir pectoral comencen també a popularitzar.

Trobaràs la millor cosmètica masculina a l'Institut DH, per més informació truca'ns al 972 412 195 o bé envia'ns un email a info@insitutdh.com - www.institutdh.com

Font noticia: 20minutos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada